vineri, 29 mai 2009

Imi rod unghiile

Crapa-mi viata si destanuie-mi identitatea
ce-o ascund cu iscusinta,
arunca-mi trecutul in balta gloatei
si razi, razi in stil barbar!

Mesteca-mi inelul desfraului
si zi-mi ca tot ce stiu e imaginar,
omoara-mi lenea si dezgustul
numindu-i copiii tai!

Sparge-mi burta-n doua si elibereaza-mi fluturii,
mananca-mi incet, trecutul
si razi ca nu te-ai imbatat
cum de-atatea ori m-am imbatat traind-ul!

Dezlipeste-mi abtibildul ce mi-e fata,
dezegheata-mi inima si zi-mi ca nu-i nimica,
rapeste-mi trupul, inchide-mi mintea
si zi-mi ca tot ce am, e-al tau acuma!

Izbaveste-mi sentinta si zi c-o faci din bunatate,
ajuta-ma sa dau foc la tot ce jur ca e al meu,
impinge-ma in prapastie si razi
cand trupu-mi vezi, inclestandu-se!

Zi ca sangele meu ti-e apa de ploaie,
innebuneste cu mine cand iti spun tot ce gandesc
si jura ca eu din viata nu-ti rapesc
nici macar o clipa...

4 comentarii:

Rupert spunea...

wow. Imi plac gandurile tale. Mai posteaza :). Barbosule!

Corasla spunea...

Mersi. Voi posta in continuare... dar pe un alt blog cu profil spre info.

Poze nunta Adina spunea...

Super versurile, esti foarte talentat ! Nu ai scris pe ce blog vei posta in continuare...

Masaj erotic spunea...

Imi plac versurile tale... daca mai intri pe acest blog, mai posteaza ceva poezii scrise de tine...